kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

nu va det ett tag sen....

Publicerad 2016-03-17 17:13:48 i Allmänt,

Ja nu va det ett tag sen jag skrev här... 
Har hänt en hel del sen dess 
Vi har varit i sälen 1 vecka med familjen och myst, 
Alla åkte skidor utom jag o mamma 😊
Jag hade inte tillräckligt med kraft i mina ben o det gick alldeles för fort för mig!
Men det va en mysig vecka med mycket friskluft, många skratt och mycket mys 😊
Vi skulle åkt hem i söndags men åkte hem i lördags istället och det va skönt att ha söndagen hemma med tvättning och slappedag...
 
Nu i veckan har jag varit på cancer  rehabiliteringen på KBT vilket jag hoppas kommer att hjälpa mig med min oro o ångest över denna jäkla cancer!
Jag ska gå där 6 tisdagar sen blir det 
 
Idag har jag varit i stan en runda skulle hitta nåt för mitt presentkort men får in en annan dag o kolla igen 😊
 
Lite bilder från semestern 
 
Igår fick jag min födelsedagspresent av Frida och Chris och jag blev super nöjd 😊 
Snygg va? 😀
 
Nu ska jag äta middag med min underbara familj 😚

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-17 17:53:09

Vilka härliga bilder! Jag vill åka mer skidor. Kramar carro

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-17 17:53:09

Vilka härliga bilder! Jag vill åka mer skidor. Kramar carro

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-17 22:16:24

Underbar vecka hade vi verkligen puss älskar er mamma o pappa❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-20 09:17:21

Jätte härliga bilder på barnen o jätte fin tatuering😘följer din blogg o vet att det du har gått igenom o går igenom är en mardröm ,men de blir bättre ja lovar dig 😘❤

Svar: Tack så mycket 😊Ja det har varit o är en jobbig tid men jag hoppas verkligen det blir bättre!
Har du gått igenom samma?
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela