kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Lördag

Publicerad 2016-03-05 11:27:00 i Allmänt,

Lördag och nu är jag 35 år ja det känns inget annorlunda än innan... 
Men blev väldigt uppvaktad av familjen med sång och fina guld örhänge av min man och barn, kvällen hade vi kalas hemma hos mamma o pappa där både jag o Fredrik blev firade och då fick vi pengar, presentkort mm. 
 
Tack för ett fint o mysigt kalas mamma o pappa ❤
 
I torsdags va jag på återbesök i Lund hos onkologen o det såg bra ut vilket känns skönt! 
Men han tycker att jag ska börja arbetsträna i maj o jag känner inte mig redo för jobb än men han verkar inte bry sig om det 😢
Så jag får väl testa o se hur det funkar!
 
Imorgon åker vi till sälen o det ska verkligen bli spännande får väl se hur mycket man kan åka men det ska bli mysigt att bara umgås o mysa tillsammans med familjen 😊
 
Ha en bra helg 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela