kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Söndag

Publicerad 2016-01-03 10:02:52 i Allmänt,

Nu har det gått några dagar på detta nya året och jag är fortfarande trött efter nyår 😕
Att det ska ta så lång tid att repa sig... 
Det va mycket förberedelse innan och blev sent så det är kanske inte så konstigt egentligen!
 
I fredes gjorde vi inte mycket det va film hela dagen på tv så vi kollade tv hela dagen....
Igår va jag och Theo på bio och kollade Snobben, han tyckte den va bra men jag somnade lite, jag tyckte den va rätt tråkig!
Moa och hennes kompis va också på bio men dem kollade på hotell transylvanien 2 innan bion gick dem lite i stan själva, dem börjar bli stora nu 😊
 
Min jäkla förskylning vill inte ge med sig när jag börjar känna mig bättre så kommer det på nytt igen, så drygt 😣
 
Igår fick jag in pengar från en insamling som Marie har gjort och dem pengarna tänkte vi åka iväg för och bara umgås hela familjen!
Tack till er som skänkt pengar 😚
 
Nu är det dags för frukost här hemma ha en bra dag ❤
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-03 11:42:05

❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-03 11:42:06

❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-04 05:12:08

Ta de nu lungt o va rädd om dig fina Therese ❤❤cilla

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-06 02:03:52

Du är bäst min älskade vän 💓💓

Svar: 💖💖💖
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela