kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

slappedag

Publicerad 2016-01-10 08:55:22 i Allmänt,

Ja idag blir det bara att slappa...
Vi va på badhuset i fredags och lekte med barnen och jag simmade 30 minuter!
Det gick väldigt bra kändes ingenting i benen när jag va i vattnet 😀
Så simma ska jag göra oftare nu för att bygga upp mina muskler igen efter mina behandlingar!
 
Igår skulle vi åkt till haväng men åkte till kjugokull istället men den rundan vi gick blev lite väl lång för mig och barnen.... 
Men det va en riktigt mysig dag med snö, promenad, grillad korv och mys ❤
 
 
Lite bra foto fick jag också på barnen igår 😊
 
Ha en bra söndag 😚

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-13 00:29:35

Underbara foto på underbara barn älskade Therese ❤❤

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela