kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

simning

Publicerad 2016-01-11 08:08:11 i Allmänt,

Idag blir det frukost hos mamma sen ska jag in och simma för det kändes väldigt bra att simma... 
Det gör inte ont i benen som det gör när jag går eller sånt!
 
Igår skulle vi ha en slappedag men det blev en plockedag istället...
Julen åkte ut och det va skönt att få bort allt sånt! 
Det blev några maskiner tvätt och en promenad också igår 😊
 
Nu har jag snart varit med i viktklubb 1 vecka så imorgon är det ny vägning.... hoppas det har hänt nåt annars är risken att jag tappar gnistan!
 
Ha en bra måndag 😚
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-11 10:01:17

Så skönt att höra goda nyheter om dig, o du simma lugnt, kram vännen från Gunilla

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-11 17:17:43

Nej tappa inte gnistan!!! Du har gjort jobbigare saker ju!!!

Svar: Ja helt klart ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-11 22:25:34

❤❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-11 22:25:56

❤❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela