kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

mys

Publicerad 2016-01-07 20:03:31 i Allmänt,

Idag har jag och barnen myskväll (Fredrik jobbar) 
Det är film och popcorn 😊
Vi fick ju ha det lite mysigt sista kvällen innan skolan börjar igen... 
Inte klokt vad snabbt detta lovet har gått!
 
Innan idag har vi varit på Randys med Emma och barnen och det passade mig perfekt vi vuxna satt och pratade medan barnen lekte för fullt 😊
 
Nu har jag skrivit in mig på viktklubb för nu måste jag gå ner i vikt... har gått upp en del sen jag slutade med behandlingarna när jag kunde börja äta igen och inte allt smakade bläää!  
Plus att jag inte orkar röra mig som jag har gjort innan...
Ska testa detta och se om jag fixar det 😊
 
Så imorgon blir det en runda till badhuset på em tänkte försöka simma lite får se hur mycket jag orkar 😆
 
Nu ska jag fortsätta mysa med barnen 😚

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2016-01-07 20:33:51

Var så roligt att träffa er i tisdags. Många kramar

Svar: Sååå kul att träffa er också ❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-07 22:21:48

Älskar er längtar till lördag o hoppas snön ligger kvar mamma o pappa ❤❤❤🏂

Svar: Vilken mysig dag vi hade igår ❤❤❤
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela