kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Länge sen nu

Publicerad 2016-02-16 18:27:11 i Allmänt,

Lite uppdatering om mitt tillstånd!
 
Jag mår rätt okej förutom tröttheten som finns hela tiden, oron som jag känner om skiten kommer tillbaka eller inte... 
 
Förra veckan va jag hos ögonläkaren i Lund och i/bak ögonen ser allt bra ut och det känns ju bra 😊
 
Men oron som hänger över mig gör att jag blir trött och lätt irriterad tror jag! 
Försöker att inte tänka på det men det gnager ändå på mig hela tiden...
 
Jag har inte tränat nåt nu på sista tiden för jag har inte orkat men igår tog jag tag i det igen och simmade i 50 minuter och det känns så skönt efteråt!
Imorgon blir det nog också en runda till badhuset efter jag har varit på cancer rehabiliteringen för
 
 
Håret har växt en hel del 😊
 
Jag ska bli bättre på att skriva här nu 😚

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2016-02-16 20:18:20

Gott att höra du mår så pass bra ,du ser ju verkligen pigg ut o det glädjer mig jättemycket,kramar till er alla <3
från oss båda .

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-16 22:04:30

Älskar er puss mamma o pappa❤❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-16 22:04:32

Älskar er puss mamma o pappa❤❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-16 22:04:36

Älskar er puss mamma o pappa❤❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-16 22:04:38

Älskar er puss mamma o pappa❤❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-17 21:48:52

💕💕💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela