kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Göteborg

Publicerad 2016-02-19 12:48:54 i Allmänt,

Nu är vi på väg till Göteborg där vi ska spendera vår helg! 
Rasmus ska spela SM final och vi ska kolla på matcherna sen ska vi bara ta det lugnt och mysa.
Ska bli väldigt skönt med lite miljöombyte det behövs...
 
Nu i veckan va jag på cancer rehabiliteringen för att prata lite om rehabiliteringsgruppen jag ska börja i! 
Där ska vi jobba med KBT för att må bättre och bearbeta våra rädslor och oro som finns...
Tror det kommer vara nyttigt och bra för mig! 
 
Ha en bra helg för det ska jag ha 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela