kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

en mysig helg

Publicerad 2016-02-21 15:42:44 i Allmänt,

Ja det har vi verkligen haft en riktigt mysig helg!
Vi har kollat på fotboll tyvärr vann den bara en match av 3 så dem kom på 5:e plats i SM och det va ju riktigt bra fast killarna va besvikna....
 
Vi har även tagit det lugnt på hotellet kollat mello och bara varit vilket vi verkligen behövde 😊
 
På vägen hem körde vi inom ullared men det blev bara shopping till kidsen för jag orkade inte gå igenom hela tyvärr!
Får handla desto mer till mig själv nästa gång 😆
 
Nu är vi på väg hem o det ska bli skönt att komma hem!
Borta bra men hemma bäst 😚

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-23 21:57:48

💕💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela