kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

onsdag

Publicerad 2016-04-13 23:39:00 i Allmänt,

Och den är snart slut...
Jag ligger i sängen o kan inte sova börjar få problem med sömnen nu igen tycker jag har sovit bra länge nu!
Känner mig ledsen o orolig över jobbet, vänner, familj och min jäkla cancer kommer den tillbaka eller inte? 
Många säger o tycker att nu är allt borta o då känns det väl bra men ingen kan förstå såret som finns inuti och jag undrar kommer det någonsin läka? 
Jag tror egentligen inte det kommer läka men förhoppningsvis lätta så jag kan lugna ner min oro, rädsla, ångest och mycket annat!
Har jag nån knuta? 
Varför varför varför? 
Detta är några av mina frågor som snurrar i huvudet och som jag inte kan styra över vilket känns jobbigt...
 
Nu till något roligt istället jag tror jag kommer flytta min blogg men det kommer info senare!
På lördag ska vi fixa o dona för Rasmus ska konfirmeras och det känns ofattbart att han helt plötsligt blev så stor!
Tiden går alldeles för fort och jag skulle bara vilja stoppa den ett tag o stanna upp där allt känns bra!
 
Nej nu ska jag försöka sova för imorgon blir det frukost med min vän ❤

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-14 05:19:57

Älskade Tessan! Såret kommer att läka å bli ett ärr, du måste ge det tid. Du har massor kvar att hitta på i livet.
Kommer snart ner å kramar om dig 💝 /// puss å kram Vonka

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-14 06:41:43

En dag i taget och lev i nuet... alldeles för många har försvunnit för snabbt i mitt liv. ❤ kram Maya

Postat av: Frida

Publicerad 2016-04-14 07:45:31

Hoppas såret kan läka så du kan få må bra och njuta av livet istället!❤️
Ibland kommer jag på mig själv att cancern känns så långt borta, när jag kollar bilder från när du var sjuk blir jag alldeles stel. Men det är klart du ska få bli gammal & grå 😘
Puss ❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-14 08:08:47

Gamla och gråhåriga tillsammans! Så vi kan dricka vin o fnittra som vanligt. Många kramar

Postat av: Bettan

Publicerad 2016-04-14 11:32:31

Den känslan av oro kommer minska med tiden... men man har det i bakhuvudet.... Massa kramar till dig och din familj... <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela