kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag Ă€r 34 Ă„r och har fĂ„tt beskedet att jag har fĂ„tt lymfom! Har 3 barn som tar detta hĂ„rt och Ă€r vĂ€ldigt rĂ€dda för vad som ska hĂ€nda 😱 FĂ„r mycket stöd och hjĂ€lp av vĂ„ra familjer och vĂ„ra underbara vĂ€nner ❀

Lite positivt 😄

Publicerad 2015-07-31 13:17:33 i AllmÀnt,

Wiiiieeeee lite bra nyheter pĂ„ ronden idag 😄
Sista antibiotikan intravenöst (vet inte hur det stavas) sen övergĂ„r jag i antibiotika i tablettform ikvĂ€ll, fĂ„r lĂ€mna nya prover imorgon och om dem inte blir vĂ€rre fĂ„r jag Ă„ka hem pĂ„ permission till söndag kl 9.00 dĂ„ jag ska va hĂ€r för att lĂ€mna nya prover. 
Men Ă€r dem bra blir jag utskriven och fĂ„r va hemma till mĂ„ndag pĂ„ behandlingen i Lund börjar igen och dĂ„ Ă€r det 5 dagar dĂ€r igen! 

Det kĂ€nns som jag inte fĂ„r va hemma nĂ„t under denna behandlingen hoppas det blir bĂ€ttre efterhand sĂ„ jag inte behöver va inlagd hela tiden 😒

Nej nu ska jag vila lite och fĂ„ sista antibiotikan i dropp 😘

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-07-31 15:25:10

O va glad ja blir att de ser lite positivt ut nu hjĂ€rtat puss Ă€lskar dig 💗💗mamma o pappa

Svar: Ja det ska bli skönt att komma hem nĂ„gon dag iallafall 💖💖
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-31 22:30:44

đŸ‘đŸ»â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž

Svar: ❀❀
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-01 10:44:26

HĂ„ller tummarna för att du fĂ„r komma hem till de dina, kram vĂ€nnen 👍😀

Svar: ❀
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-01 10:45:35

Glömmer ofta att skriva mitt namn.Gunilla

Svar: ❀
Therese Cederlund

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag Àr en kvinna pÄ 34 Är som har fÄtt reda pÄ att jag har lymfom. Det Àr en konstig kÀnsla som finns i kroppen. Jag Àr sjuk men kÀnner mig inte sÄ sjuk mer Àn att min syn blir sÀmre och sÀmre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela