kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Söndag

Publicerad 2015-12-27 19:15:09 i Allmänt,

Och hela julen är över... Det är så mysigt med så det är synd att det går så himla fort 😣
Vi hade en mysig julafton hemma hos mamma och pappa med massa mys och julklappar! 
Men det allra bästa av allt är att vara tillsammans och samlade allihopa ❤
Jag och barnen sov över hos mamma och pappa för Fredrik jobbade natt...
Vi hade en lugn och mysig juldag också !
Igår åkte barnen till min syster och hennes kille för att få sin julklapp som var bio, mys hemma hos dem och övernattning där 😊
Så jag och Fredrik passade på att gå på bio sen lagade god middag och lite vin och bara va för oss själva lite och det va mysigt! 
 
Idag har vi mest slappat och det behövdes verkligen 😊
 
Det tar verkligen på min energi när det är mycket. Jag försöker ta det lugnt men det är inte så lätt alltid när man vet att det är mycket att göra 😣
 
En härlig bild från julafton 🎅
 
Ser rätt trött ut men jag ville mest visa er att håret har börjat växa ut en del, ögonbrynen och fransarna har också vuxit en del 😆

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-27 22:37:38

Så underbart att se är så himla glad för din skull, massor av kramar till er alla 😍 💖

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-27 22:38:17

Kramarna från Gunilla och Östen

Svar: Kramar ❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-27 22:49:42

Vi har haft en underbar jul älskar er mamma o pappa 💗💗💗

Svar: Ja det har vi verkligen 😊 Älskar er ❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-28 03:59:09

💗💗💗💗💗

Svar: ❤❤❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-28 06:27:18

Fina ni är ,du är lika vacker me hår som utan Therese men förstår att du vill ha tillbaka det fort 💗💗kram Cilla 💗💗

Svar: Tack vännen 💖💖
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela