kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Söndag!

Publicerad 2015-08-30 14:05:46 i Allmänt,

Igår fick jag komma hem och vi har varit hos mamma och pappa sen igår!
Vi hade en mysig kväll igår då va vi samlade allihopa 😊

Idag har vi mest slappat och inte gjort för mycket men det är skönt!

Denna behandlingen jag har fått denna gången var rätt jobbigt och det känns och jag är trött men får hålla alla tummar att jag får va hemma mellan dessa behandlingarna! 

Den 14/9 ska jag börja min 4:e behandling och sen kan vi börja räkna neråt och hoppas vi alla kan koppla av och må bra 😘

Kommentarer

Postat av: ingrid ekberg

Publicerad 2015-08-30 17:26:52

Skönt att få komma hem passa på att njuta. Kram ❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
Therese Cederlund

Postat av: Ingrid Andersson

Publicerad 2015-08-30 18:45:46

Härligt! Nu känns det i dina ord som att det äntligen går riktigt på rätt håll.
Kämpa på.
Kram Ingrid

Svar: ❤️❤️❤️
Therese Cederlund

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-08-30 20:58:05

Har varit så mysigt att haft er här allihopa 💗💗💗💗💗

Svar: 💖💖💖
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-01 00:14:17

Tänker på dig älskade vän o din underbara familj dagligen 💗men nu är snart skiten över o ni kan börja leva o må så gott som ni gjorde innan skiten kom .Massa kramar till er 💙❤️💗

Svar: ❤️❤️❤️
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela