kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Fredag

Publicerad 2015-10-02 15:42:20 i Allmänt,

Det är fredag och ytterligare en bra dag 😊 Igår hade jag min fina vän på frukost sen va jag på jobbet en runda och gud vad jag saknar dem! Sen hade vi bara mys resten av dagen och jag njuter väldigt mycket nu när jag är hemma! Idag har Fredrik varit ledig och vi har varit och lämnat blodprov sen va vi hos mormor och morfar på frukost.... Nu sitter jag och kollat när resten av min familj badar och jag vill också bada egentligen men vägrar bada utan hår..... Får ta igen det vid senare tillfälle när håret vuxit ut 😊 Ikväll blir det mys framför tv:n och då kommer även Frida och myser med oss!

Kommentarer

Postat av: Linda Winkvist

Publicerad 2015-10-02 15:46:40

Härligt kramisar....

Svar:
Therese Cederlund

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2015-10-02 16:03:15

Härligt att du känner dig pigg och kan hänga med på roliga saker... jag kan förstå detta med håret,,, Men njut och skit i det .... Hoppa i o plaska med ungarna..... Eller ha peruken på dig ...... Massa kämpekramar..... Snart är du i mååååååål..... <3

Svar: Jag satt och kollade när dem badade och hade roligt 😊❤
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-02 16:06:10

Underbart att höra vännen <3

Svar: 💖
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-02 16:43:54

Så underbart skönt att höra, kramar till er alla från oss båda Gunilla och Östen

Svar: Massa kramar tillbaka ❤
Therese Cederlund

Postat av: annelie

Publicerad 2015-10-02 17:30:39

Åhh, vad mysigt det ser ut i poolen!! Härligt att ni är tillsammans hela familjen och njuter till fullo.
Massor med kramisar till världens finaste Tess!

Svar: Ja det har vi verkligen gjort 💖
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela