kampenmotlymfom.blogg.se

Min kamp mot cancer! Jag är 34 år och har fått beskedet att jag har fått lymfom! Har 3 barn som tar detta hårt och är väldigt rädda för vad som ska hända 😢 Får mycket stöd och hjälp av våra familjer och våra underbara vänner ❤️

Måndag

Publicerad 2015-07-27 09:19:01 i Allmänt,

God morgon!

Ingen bra natt och morgon! 
Haft så jäkla ont i magen i natt så får citodon var 4 timme för det... 
Får se vad läkaren säger nu på morgonen om det!
I morse mådde jag först bra sen blev jag kallsvettades, mådde illa, ont i huvudet och fruktansvärt yr blev jag...
Fick lite piller och saft sen vila så blev det bättre 😊

Nu en dusch sen hoppas jag får träffa min man och barn en stund idag 😘

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2015-07-27 09:47:45

Gomorron gumman!
Det är väl så att kroppen bryts ner av allt, för att sen byggas upp till det friska.
En resa som ingen kan föreställa sig, men stå ut och kämpa på hjärtat,du fixar detta!
Tänker på dej varje dag och skickar
massor med styrka o kramar till dej!

Svar: Ja allt bryts ner och det tar tid att bygga upp igen tyvärr 😒
Massa kramar ❤️
Therese Cederlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-27 12:22:24

💗💗💗💗💗

Svar: 💗💗💗💗
Therese Cederlund

Postat av: Marie

Publicerad 2015-07-27 13:59:40

FinaTherese♡♡♡♡♡

Svar: ❤️❤️❤️
Therese Cederlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på 34 år som har fått reda på att jag har lymfom. Det är en konstig känsla som finns i kroppen. Jag är sjuk men känner mig inte så sjuk mer än att min syn blir sämre och sämre!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela